20% korting op Sorted Skin. De oplossing voor je huidproblemen!
Hier winkelen
20% korting op Sorted Skin. De oplossing voor je huidproblemen!
Maak je nagels in orde - Bespaar 20% op Le Mini Macaron
Hier winkelen
Maak je nagels in orde - Bespaar 20% op Le Mini Macaron

Inhoud

  1. Algemeen
    1. Inhoud van derden
    2. Force majeure
    3. Wijzigingen in deze voorwaarden
  2. Rechten en verantwoordelijkheden van de klant
    1. Privacybeleid
    2. Verzoek om informatie te verwijderen
  3. Producten en prijzen
  4. Betaling
  5. Levering en transport
  6. Annuleringsrecht
  7. Retourrecht
  8. Aansprakelijkheid voor fouten
  9. Reclamaties en klachten
    1. Informatie over klachtenprocedures
  10. Extra diensten
  11. Aanbiedingen en beperkingen
  12. Toepasselijk recht en jurisdictie tijdens een geschil

1. Algemeen

BEAUTYCOS.nl
Btw-nummer: DK34694435
E-mail: webshop (a) beautycos.nl
Voorwaarden bijgewerkt op: 19-10-2022

BEAUTYCOS is een webshop via welke de klant goederen kan kopen die rechtstreeks door BEAUTYCOS worden verkocht en andere producten van andere bedrijven die besloten hebben hun producten te verkopen via de BEAUTYCOS-pagina.

De volgende voorwaarden gelden bij het sluiten van een verkoopovereenkomst tussen BEAUTYCOS en de klant.

Bij elk lid van een derde partij dat is aangesloten bij het verkoopcontract, zullen ook de wetgeving inzake klantenbescherming en eventuele specifieke voorwaarden die zijn gelieerd aan de derde partij, samen met deze voorwaarden worden gebruikt.

1.1 Inhoud van derden

Alle handelsmerken zijn eigendom van hun rechtmatige eigenaren. BEAUTYCOS kan links naar websites aanbieden die niet door BEAUTYCOS worden beheerd. BEAUTYCOS kan niet garanderen dat de inhoud die wordt gevonden via links van derden die via BEAUTYCOS zijn gekoppeld, juist of up-to-date is, noch dat de websites dezelfde privacyovereenkomst en veiligheidsmaatregelen hanteren als BEAUTYCOS. De adreshouder is verantwoordelijk voor de inhoud van de link.

1.2 Force majeure

BEAUTYCOS is niet aansprakelijk voor enige schade die het veroorzaakt door een onvermijdbare belemmering, onvoorziene gebeurtenis of een wijziging in omstandigheden waar BEAUTYCOS geen invloed op heeft en die door BEAUTYCOS redelijkerwijs niet kunnen worden voorkomen. Dit zijn bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, wettelijke stakingen, oorlogsvoering, brand, weerverschijnselen, terreur, wetswijzigingen, technische problemen, communicatiefouten, problemen met leveranciers, of iets wat door het voornoemde wordt veroorzaakt. Gedurende de onvermijdbare omstandigheden vervalt de aansprakelijkheid tot het dekken van enige schade of tot enige schadevergoeding. BEAUTYCOS is verplicht de klant zo snel mogelijk op de hoogte te stellen van alle onvermijdbare omstandigheden die van invloed zijn op het verkoopcontract.

1.3 Wijzigingen in deze voorwaarden

BEAUTYCOS behoudt zich het recht voor deze voorwaarden eenzijdig te wijzigen zonder de klant hiervan vooraf op de hoogte te stellen. Alle bestellingen voldoen aan de voorwaarden die van toepassing waren op het moment van aankoop, te lezen op de website van BEAUTYCOS. Alle wijzigingen gaan onmiddellijk in, tenzij anders aangegeven. De nieuwste voorwaarden zijn altijd te vinden op de website. Klanten worden niet noodzakelijk individueel op de hoogte gebracht van deze wijzigingen, bijv. via e-mail. De klant moet altijd de voorwaarden lezen en accepteren alvorens een aankoop te doen.

2. Rechten en verantwoordelijkheden van de klant

BEAUTYCOS.nl verkoopt producten aan particuliere meerderjarigen (hierna consument genoemd) en aan personen onder de 18 jaar met toestemming van hun wettelijke verzorgers. Bestellen via een aankoopmethode op krediet door iemand jonger dan 18 jaar is ten strengste verboden.

BEAUTYCOS kan ook verkopen aan organisaties en aan andere zakelijke partners met een contract dat per geval rechtstreeks met de koper is gesloten.

Door bij BEAUTYCOS te bestellen maakt de koper een gebruikersaccount aan voor de winkel. De klant is verantwoordelijk voor het verstrekken van de meest actuele en nauwkeurige informatie aan de verkoper, evenals voor eventuele fouten in de informatie. De wijze waarop de informatie door BEAUTYCOS zal worden verwerkt en beschermd, zal worden beschreven in het privacybeleid van BEAUTYCOS, dat ook deel uitmaakt van deze voorwaarden.

De klant heeft op elk moment toegang tot zijn of haar account om de huidige bestelstatus en geselecteerde gekochte downloadproducten te bekijken.

De klant is aansprakelijk voor het geheimhouden van zijn inloggegevens en voor het niet verstrekken van deze gegevens aan iemand anders. Alle informatie met betrekking tot de inloggegevens moet door de klant worden beschermd en alle documenten die deze informatie bevatten, moeten zo worden bewaard dat externe partijen er geen toegang toe hebben. Onvermogen om hieraan te voldoen leidt tot aansprakelijkheid om te betalen voor aankopen die door een andere persoon zijn gedaan met de gegevens van de accounthouder.

De klant kan verzoeken ontvangen om bestelde artikelen te beoordelen of andere vragenlijsten toegestuurd krijgen. De klant is niet verplicht om op deze vragen te antwoorden of te reageren.

Schade aan goederen die wordt opgemerkt bij ontvangst van het artikel, moet zonder onnodige vertraging aan de verkoper, BEAUTYCOS, worden gemeld. Schade die later dan 14 dagen na ontvangst wordt gemeld, wordt beschouwd als niet te wijten aan een verkeerde behandeling door de afzender of het koeriersbedrijf. Uitzonderingen worden per geval bepaald tussen een medewerker van de klantondersteuning en de klant.

Een klantaccount dat in strijd met deze voorwaarden is gebruikt, kan zonder enige waarschuwing worden gesloten.

2.1 Privacybeleid

Het privacybeleid dat deel uitmaakt van deze voorwaarden, kan worden bekeken op: https://www.BEAUTYCOS.nl/minisite/t/privacy

Informatie over browsercookies vind je hier: https://www.BEAUTYCOS.nl/minisite/t/cookie

2.2 Verzoek om gegevensverwijdering

Een verzoek om klantinformatie te verwijderen zal worden behandeld in overeenstemming met deze voorwaarden en aan het verzoek zal worden voldaan in overeenstemming met de Deense wet en EU-regelgeving met betrekking tot privé-informatie, en wel zo snel mogelijk.

3. Producten en prijzen

Alle prijzen op de site zijn inclusief alle belastingen, tenzij duidelijk anders vermeld. Alle productbeschrijvingen zijn zo nauwkeurig mogelijk, met de informatie die rechtstreeks van de uitgever of fabrikant van het item is ontvangen. Als de prijs van het artikel niet correct is, wordt het artikel niet verkocht als aannemelijk is dat de klant heeft begrepen dat de prijs niet correct is.

Productafbeeldingen zijn alleen voor illustratieve doeleinden. De afbeeldingen geven mogelijk niet volledig de staat, aard of oorsprong van het item weer. BEAUTYCOS is niet verantwoordelijk voor informatie die wordt verstrekt door een derde partij.

Met uitzondering van duidelijk onjuiste prijzen, beschreven in de eerste alinea van dit punt, worden artikelen verkocht tegen de prijs die is overeengekomen bij het bevestigen van de bestelling. Prijsverlagingen van een artikel worden niet aan de klant meegedeeld, maar de klant heeft het recht om de verkoper te informeren over prijsverlagingen en er kan worden onderhandeld over een bestelprijs waarin de prijsverlaging tot uiting komt.

BEAUTYCOS kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het bestellen van artikelen van een fabrikant om een artikel te kunnen verzenden volgens het bestelverzoek, zelfs als de bestelling al is bevestigd. Bestellingen met stopgezette artikelen worden per artikel aan de klant terugbetaald.

4. Betaling

Je kunt betalen met de volgende betaalmiddelen: VISA, MasterCard, VISA Electron of Paypal. Alle betalingen worden in GBP in rekening gebracht.

De meest actuele informatie over verschillende betaalmethoden is altijd te vinden op https://www.BEAUTYCOS.nl/minisite/t/payment.

BEAUTYCOS is een Deense handelaar en daarom kan bij sommige kaarten een kleine vergoeding in rekening worden gebracht voor aankopen bij een internationale handelaar. Dit is een toeslag die wordt geheven door de kaartuitgever, NIET door BEAUTYCOS. Sommige banken brengen alleen kosten in rekening als er een vreemde valuta wordt gebruikt - d.w.z. als er FX-kosten in rekening worden gebracht. Dit hangt echter af van de uitgever zelf.

Neem voor vragen over je BEAUTYCOS-factuur contact op met onze klantenservice.

Je ontvangt vooraf per e-mail bericht wanneer we een product naar je hebben verzonden. Een bezwaar moet binnen 4 werkdagen na verzending van de kennisgeving worden ingediend. Betalingen met een betaalpas zijn altijd beveiligd tegen misbruik. Je hebt de mogelijkheid om betaling te weigeren wanneer je je betalingsgeschiedenis ontvangt. In het onwaarschijnlijke geval dat je pasje wordt misbruikt in een internetwinkel die SSL (Secure Socket Layer) gebruikt voor zijn betalingssysteem, ben je volledig beschermd en kun je eventueel geleden verlies verhalen. Zo ben je beter beschermd dan in de fysieke wereld.

De gegevens die je verstrekt in verband met aankopen die met creditcard zijn betaald, zijn versleuteld (SSL). Noch BEAUTYCOS, noch anderen hebben de mogelijkheid om de door jou verstrekte gegevens te lezen.

Maestro Card-betaling

Bij gebruik van een VISA, MasterCard of VISA Electron brengen we je kaart pas in rekening wanneer de goederen op voorraad zijn en klaar zijn om naar je te worden verzonden. Vanwege de manier waarop Solo- en Maestro-kaarten door de banken worden verwerkt, zijn we verplicht om de betaling vooraf te innen, ongeacht of een artikel op voorraad is of niet.

Voor alle kaarttypes en betalingen kunnen we je alleen het bedrag in rekening brengen waarvoor je hebt besteld en nooit een hoger bedrag dan je hebt geautoriseerd en goedgekeurd.

BELANGRIJK! Op je afschrift staan afschrijvingen van BEAUTYCOS Aps.

5. Levering en transport

De gemiddelde verzendtijd is 3 werkdagen.

Wij streven er altijd naar om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden, mits deze op maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur besteld zijn. In drukke periodes is dit vanwege de ordervolumes niet altijd mogelijk en daarom worden je bestellingen zo spoedig mogelijk verzonden. We kunnen geen restitutie bieden voor te late levering.

Alle schattingen van de verzendtijd worden gemaakt op basis van de informatie die aan BEAUTYCOS is verstrekt door de koeriersbedrijven die worden gebruikt om goederen te verzenden, en de informatie die is ontvangen van de fabrikanten en uitgevers van de goederen.

GEEN VRACHTKOSTEN!

De levertijd is afhankelijk van het feit of het product op voorraad is. Normale levertijden zijn naar verwachting 2-3 werkdagen vanaf de datum van verzending, maar kunnen langer zijn als omstandigheden waar we geen invloed op hebben de postdiensten verstoren. Ontbrekende / vertraagde items: Houd er rekening mee dat het 15 dagen duurt voordat we verloren items kunnen traceren, vervangen of terugbetalen.

Als het product niet op voorraad is, is de levertijd afhankelijk van de tijd die nodig is om de goederen bij onze leveranciers te betrekken. Je kunt altijd de status van je bestellingen zien door je persoonlijke account te bekijken op BEAUTYCOS.nl

Nadat een product is verzonden, sturen we je een e-mail met een melding. De e-mail wordt om ongeveer 19:00 uur automatisch door ons gegenereerd en verzonden. Zodra je je verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, betekent dit dat we de bestelling in rekening gebracht, gepickt en verzonden hebben naar het voor het account gespecificeerde adres. Als je na 4 werkdagen vanaf de datum van verzending van de bevestigingsmail je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om dit te laten onderzoeken. Als er geen contact wordt opgenomen, beschouwen we bestellingen na 5 werkdagen als succesvol afgeleverd.

Als een zending zoekraakt of vertraging oploopt als gevolg van het invoeren van onjuiste/verkeerde gegevens op de bestelling, kan BEAUTYCOS.nl in geen beding aansprakelijk worden gesteld.

Als een zending wordt afgeleverd op een afhaallocatie, is de klant verantwoordelijk voor het ophalen van het artikel binnen de bewaartijd. Pakketten moeten persoonlijk worden opgehaald en in de regel moet er een identiteitsbewijs met foto worden overlegd.

6. Annuleringsrecht

Annuleringsverzoeken kunnen worden ingediend door contact op te nemen met de klantenservice van BEAUTYCOS en door een schriftelijke kennisgeving van het annuleringsverzoek te versturen via e-mail. Na het annuleringsverzoek bij een BEAUTYCOS-medewerker te hebben ingediend, kan het tot 48 uur duren voordat de bestelling is geannuleerd. Mogelijk is de bestelling binnen die tijd al verzonden, waardoor de annulering onmogelijk wordt.

Bestellingen die tijdig door de klant hadden kunnen worden geannuleerd, maar al zijn verzonden, worden niet als geannuleerd beschouwd.

7. Retourrecht

Je hebt het recht om je aankoop te retourneren in overeenstemming met je consumentenrechten. Het product moet in nagenoeg dezelfde staat en hoeveelheid worden geretourneerd als toen je het ontving.

Op grond van je consumentenrechten heb je het recht om het product te retourneren, d.w.z. je kunt de levering weigeren of de aankoop retourneren, op voorwaarde dat de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst naar ons wordt verzonden, in de originele verpakking en in nagenoeg dezelfde staat als het is ontvangen. Om een product te retourneren, moet je het artikel binnen 14 dagen via DHL naar ons terug te sturen. Neem voorafgaand aan het retourneren contact op met onze klantenservice. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar webshop (a) beautycos.nl. Het product dient veilig en in beschermende verpakking teruggestuurd te worden. Retourverzendkosten € 8.95.

Houd er rekening mee dat het product ongebruikt moet worden geretourneerd, aangezien gebruik van het product een aanzienlijke waardevermindering veroorzaakt en door ingebruikname niet langer kan worden beschouwd als zijnde in nagenoeg dezelfde staat. Bij parfums, hygiëneproducten en andere soortgelijke goederen dienen de te retourneren artikelen volledig ongebruikt en in nieuwstaat te zijn. Ook moeten de goederen intact worden geretourneerd, in de originele verpakking waarin ze zijn geleverd. Ontbrekende of beschadigde originele verpakking kan leiden tot het vervallen van rechten.

Medewerkers van BEAUTYCOS hebben het recht om aangepaste retourovereenkomsten met de klant af te sluiten. De informatie moet schriftelijk, via e-mail, worden verstrekt.

Bij ontvangst van de geretourneerde goederen wordt gecontroleerd of alle artikelen voldoen aan de voorwaarden van het retourbeleid/de retourprocedure. Een terugbetaling of vervanging wordt zo snel mogelijk verwerkt. Voeg je BEAUTYCOS-account (normaal gesproken 6 cijfers) en bestel-ID (normaal 8 cijfers) toe, zodat we je geld rechtstreeks kunnen bijschrijven via je oorspronkelijke betaalmethode. Geretourneerde goederen worden normaal gesproken verwerkt nadat deze terug zijn ontvangen. Indien je product niet wordt vergoed/geretourneerd en/of je binnen 9 werkdagen niets van ons hoort, neem dan contact met ons op.

Bulkartikelen en andere bulkbestellingen moeten in hun geheel worden geretourneerd en kunnen niet slechts gedeeltelijk worden geretourneerd. Als een bulkbestelling gedeeltelijk wordt geretourneerd, behoudt BEAUTYCOS zich het recht voor om de zending te behandelen als een zending die na de wachttijd van 3 maanden als een defect product naar de verkoper is verzonden, zie paragraaf 8. Aansprakelijkheid voor fouten.

Geretourneerde goederen moeten worden verzonden naar:

BEAUTYCOS ApS
Lille Tornbjerg vej 26
5220 Odense SØ
Denemarken

*Voordat je retourzendingen naar ons verzendt, moet je ervoor zorgen dat je een bewijs van verzending ontvangt van je plaatselijke postkantoor*

Verpak retourgoederen goed om beschadiging te voorkomen. Voeg een vulling van minimaal 10 cm toe voor artikelen die zich niet in de originele verzendverpakking bevinden, die door de fabrikant van het artikel is ontworpen voor verzending. BEAUTYCOS is niet aansprakelijk voor schade die is veroorzaakt door slechte of onzorgvuldige verpakking.

Er worden geen retouren geaccepteerd die door de verkoper moeten worden opgehaald bij een ophaallocatie. De klant is verantwoordelijk voor alle aspecten met betrekking tot zendingen die niet rechtstreeks naar de verkoper worden verzonden.

Houd er rekening mee dat een bestelling die is geweigerd en teruggestuurd naar de afzender, wettelijk niet als geretourneerd wordt beschouwd. In overeenstemming met EU-wetgeving moet de verkoper altijd worden geïnformeerd over de retourzending, zodat de weigering ervan als een retour/annulering van de bestelling kan worden beschouwd.

8. Aansprakelijkheid voor fouten

BEAUTYCOS behoudt zich het recht voor om eventuele kosten die zijn veroorzaakt door de klant of voortvloeien uit acties van de klant, of het uitblijven van acties, aan de klant in rekening te brengen. Deze omvatten, maar zijn niet beperkt tot extra verzendservices, ontbrekende inhoud en onredelijke vertraging.

Wanneer er extra kosten worden geconstateerd, zal BEAUTYCOS de klant zonder onnodige vertraging informeren over deze kosten.

Een defect product dat naar BEAUTYCOS wordt gestuurd voor reparatie of dat moet worden geretourneerd, zal worden geïnspecteerd, waarbij de mogelijke fout wordt bevestigd. Na ontvangst van het artikel duurt het controleproces 3-5 werkdagen. Een daarop volgende reparatieprocedure kan tot 30 dagen duren, of zelfs langer, afhankelijk van het item in kwestie en de voorkeursprocedure van de fabrikant.

Schade kan maximaal worden vergoed tot de volledige prijs van het originele artikel. De vergoeding kan ook lager zijn. De vergoeding kan zowel via een terugbetaling als met een cadeaukaart geschieden.

Schade die is veroorzaakt door onbedoeld gebruik van het product of zonder raadpleging van de gebruikershandleiding, indien deze is verstrekt, of schade die opzettelijk is veroorzaakt, wordt niet gedekt. Als je een artikel opent, vervalt elke garantie, tenzij anders wordt aangegeven door de fabrikant.

BEAUTYCOS vergoedt geen bestellingen waarvan het defect te wijten is aan een fout in het originele materiaal. Als een defect onderhevig is aan interpretatie, ligt de verantwoordelijkheid voor het defect bij de klant.

Wijzigingen van derden maken reparatieservice ongeldig.

BEAUTYCOS vergoedt geen directe of indirecte schade die is veroorzaakt door het defect.

Defecte artikelen die voor reparatie naar BEAUTYCOS worden gestuurd, worden gerecycled als ze niet binnen 3 maanden na een poging tot reparatie worden opgeëist. De klant wordt via e-mail geïnformeerd over de reparatiestatus.

De bewaartermijn van 3 maanden wordt ook toegepast op alle zendingen die naar de verkoper worden verzonden en die van onvoldoende informatie zijn voorzien om de zending te identificeren.

Als de klant een niet-defect artikel opstuurt naar BEAUTYCOS voor reparatie, maar het artikel is ofwel niet defect ofwel de schade is veroorzaakt door de klant, dan zal BEAUTYCOS het artikel terugsturen naar de klant. BEAUTYCOS behoudt zich het recht voor om onnodige of ongegronde werkzaamheden, alsmede de administratieve werkzaamheden, per item aan de klant in rekening te brengen. Prijzen beginnen vanaf 27 GBP (+ btw) voor elke reparatiesessie van 30 minuten die voor het item in gang is gezet.

9. Reclamaties en klachten

Niet alles gaat altijd zoals gepland, maar maak je geen zorgen, ook op deze dingen zijn we voorbereid. We handhaven een zeer hoog serviceniveau en zullen er alles aan doen om dit waar mogelijk te verbeteren. Wij nemen klachten zeer serieus en zullen er alles aan doen om deze zo snel mogelijk op te lossen.

Voor niet-leveringsclaims met betrekking tot de verzending van je bestelling moet een bezwaar worden ingediend binnen 4-5 werkdagen nadat het bericht van verzending van de bestelling naar je e-mailadres is verzonden.

Voor zendingen die tijdens het transport beschadigd zijn, dient de claim zo snel mogelijk na ontvangst van de zending te worden ingediend. De schade moet worden gedocumenteerd. Foto's van de schade en de bevestiging van een schademelding door het koeriersbedrijf kunnen worden gestuurd naar het e-mailadres van onze klantenservice, webshop (a) beautycos.nl. De klant is verplicht om BEAUTYCOS de nodige documentatie of informatie te verstrekken om zijn of haar bestelling te identificeren. De klant moet mogelijk met een betalingsbewijs aantonen dat hij of zij de aankoop heeft gedaan.

Reclamaties worden alleen in behandeling genomen indien deze schriftelijk zijn ingediend. Mondelinge reclamaties worden genegeerd. Reclamaties kunnen bestaan uit berichten aan webshop(a)beautycos.nl of een brief aan een door de verkoper opgegeven adres. Reclamaties kunnen ook elektronisch worden ingediend als dit wordt aangegeven door de klantenservice van BEAUTYCOS.

Medewerkers van de klantenservice kunnen de claims niet rechtstreeks afhandelen. Alle reclamaties worden afgehandeld door de reclamatieafdeling. Indien nodig wordt bij de afhandeling van reclamaties meer personeel van BEAUTYCOS betrokken.

Je kunt ook antwoorden op de meest voorkomende problemen vinden op onze pagina met veelgestelde vragen.

9.1 Informatie over klachtenprocedures

Het online klachtenportaal van de Europese Commissie kan worden gebruikt bij het indienen van een klacht. Dit is met name relevant voor consumenten die woonachtig zijn in een ander EU-land dan Denemarken, waar het hoofdkantoor van BEAUTYCOS.com is gevestigd. Klachten kunnen hier worden ingediend: //ec.europa.eu/odr. Vul bij het indienen van een klacht ons e-mailadres webshop(a)beautycos.nl in.

10. Extra diensten

BEAUTYCOS biedt soms niet-vermelde speciale diensten aan, die per geval met de klant worden overeengekomen.

Bij alle speciale bestellingen, gewijzigde artikelen en eventuele speciale diensten die aan de klant worden geleverd, geldt geen recht op annulering of retour. Een speciale behandeling die al is gestart, wordt in rekening gebracht bij annulering nadat de bestelling is bevestigd, maar voordat deze aan de klant is verstrekt. Werkzaamheden zullen zo spoedig mogelijk na annulering worden stopgezet.

11. Aanbiedingen en beperkingen

Alle aanbiedingen ter plaatse zijn alleen bedoeld voor particuliere klanten en niet voor retailklanten.

Soms kunnen er naast deze voorwaarden ook seizoensgebonden of anderszins tijdelijke aanvullende voorwaarden van toepassing zijn, bijvoorbeeld een verlengde periode van retourrecht. De aanvullende voorwaarden gelden alleen voor de duur die de verkoper vooraf heeft bepaald en alleen voor de producten die worden vermeld. Wanneer de aanvullende voorwaarden vervallen of nietig worden verklaard, worden deze voorwaarden toegepast zoals ze zijn.

Een aanbieding die beperkt is tot een hoeveelheid of een specifiek artikel is alleen geldig gedurende de opgegeven aanbiedingstijd of zolang het artikel wordt verkocht.

Sommige items kunnen onderhevig zijn aan leeftijds- of hoeveelheidsbeperkingen. In deze gevallen moet de klant bereid zijn om de nodige informatie te verstrekken om de rechtmatigheid te bevestigen van het ontvangen van de bestelling aan BEAUTYCOS of een derde partij, bijvoorbeeld een koeriersbedrijf.

Alle gebruikte producten worden verkocht "zoals ze zijn".

De voorraadstatus is zo up-to-date als redelijkerwijs mag worden verwacht, maar kan vertraging oplopen bij druk verkeer, bijvoorbeeld tijdens de uitverkoop.

12. Toepasselijk recht en jurisdictie tijdens geschillen

Alle geschillen zullen in de eerste plaats worden opgelost met een contract met de verkoper na onderhandelingen hierover met de klantenservice van de verkoper. Bij een geschil zal de verkoper de Deense wet en de principes van de Deense Consumentenombudsman of de besluitvorming van een ander Europees land toepassen.

De klant heeft het recht om elk punt in deze voorwaarden te betwisten. Elk geschil met betrekking tot deze voorwaarden of hoe deze worden geïnterpreteerd of toegepast, zal uitsluitend worden afgehandeld door de Deense wet, in de rechtbank het dichtst bij het hoofdkantoor van BEAUTYCOS.

Versie 1.1
Laatst bijgewerkt 3 april 2023

Ups!

Produktet du viste interesse for er udgået.

Derfor anbefaler vi dette produkt i stedet.